- Isännöintipalvelu on kiinteistöjohtamista.
Asunnon arvon tulee säilyä ja tarvittavat huoltotoimenpiteet tulee tehdä ajoissa ja oikein, jotta taloyhtiössä on hyvä ja miellyttävä asua. - Tiedottaminen on asiakaslähtöisen isännöinnin kulmakivi.
Hallitusten jäsenten ja asukkaiden pitää tietää, mitä taloyhtiössä tapahtuu. - Läsnäolo tuo turvallisuuden tunnetta taloyhtiöön.
Aukioloaikamme ovat joustavat, vastaamme puheluihin ja sähköposteihin, pyrimme helpottamaan hallituksen ja asukkaiden yhdenpitoa, tiedottamista ja asioiden hoitoa sähköisiä palveluja käyttöönottamalla. Käymme aktiivisesti kiinteistöillä.
Isännöitsijäksi kantapään kautta
JPV-Isännöinti syntyi vuonna 2009 omakohtaisen kokemukseni kautta. Asuin asunto-osakeyhtiössä, jonka hallitus koetti selviytyä arjesta uuden isännöitsijän löytymiseen saakka.
Kiinnostukseni alaan virisi tuolloin. Isännöitsijöistä kirjoitellaan usein kriittiseen sävyyn, mikä synnytti halun tehdä asiat paremmin ja oikein. Ryhdyin isännöintialalle opiskelijaksi, sitten yrittäjäksi ja JPV-Isännöinti Oy:n perustajaksi.
Jari Väyrynen, toimitusjohtaja